What We’ve Built

CITYMOBIL2

    citymobil2 logo_0

     

    Περιγραφή

    Το πρόγραμμα CityMobil2 έχει πλήρη τίτλο “Cities demonstrating cybernetic mobility” (Πόλεις που επιδεικνύουν κυβερνητική κινητικότητα), είναι τύπου FP7, έχει ξεκινήσει επίσημα από την 01/09/2012 και θα έχει διάρκεια 4 έτη.

    Συνολικά συμμετέχουν 45 Ευρωπαίοι εταίροι, ενώ από Ελλάδα εκτός από την e-Trikala ΑΕ συμμετέχει το “Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών” του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Οι 12 εταίροι εκπροσωπούν ισάριθμες πόλεις/περιοχές (Τρίκαλα, Ρέτζιο Καλάμπρια, Λεόν, Σεν Σουλπίς, Σοφία Αντίπολις, Βάντα, Βρυξέλλες, Λα Ροσέλ, Σαν Σεμπαστιάν, CERN, Μιλάνο, Οριστάνο) ενώ άλλοι 5 εκπροσωπούν κατασκευαστές αυτοματοποιημένων οχημάτων, (YAMAHA, Robosoft, 2GetThere, Induct, Movemile).

    Σκοπός του προγράμματος είναι η διενέργεια επιδείξεων με αυτοματοποιημένα οχήματα (χωρίς οδηγό) σε συγκεκριμένα δρομολόγια εντός πέντε πόλεων/περιοχών. Η διαδικασία περιλαμβάνει πρώτα την επιλογή δύο από τους πέντε κατασκευαστές οχημάτων, οι οποίοι θα πρέπει να προμηθεύσουν τις πόλεις με δύο σετ έξι οχημάτων, των οποίων τα χαρακτηριστικά θα προκύψουν στους πρώτους μήνες λειτουργίας του Προγράμματος. Στη συνέχεια, οι δώδεκα πόλεις θα εκπονήσουν μελέτες σχετικά με την πιθανότητα διενέργειας των δοκιμών στις περιοχές τους. Αφού επιλεγούν οι πέντε καλύτερες υποψήφιες, θα διενεργηθούν εκ περιτροπής εξαμηνιαίες δοκιμές σε αυτές τις πόλεις, οι οποίες θα αναλάβουν σειρά νέων υποχρεώσεων. Σε περίπτωση μη επιλογής για δοκιμή, θα επιλεγούν πέντε από τις υπόλοιπες επτά πόλεις για να πραγματοποιήσουν σύντομες στατικές επιδείξεις 1-2 εβδομάδων (showcases) των δυνατοτήτων των οχημάτων.

    Στόχος

    Η πόλη των Τρικάλων επιλέχθηκε ως Ευρωπαϊκός πιλότος για την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς οδηγό στην διαδρομή που έχει προταθεί. Εντυπωσιακό σημείο της επιστολής είναι ότι η πρότασή μας συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία από τις υποψήφιες πόλεις και για τον λόγο αυτό μας μεταφέρει τα συγχαρητήριά των ελεγκτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    Η e-Trikala A.E. με τον συντονιστή εταίρο βρίσκονται ήδη στην διαδικασία νομιμοποίησης της πιλοτικής κυκλοφορίας των οχημάτων στην πόλη μας, με διαρκή ανταλλαγή στοιχείων με το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου Μεταφορών και ειδικότερα το γραφείο του Υφυπουργού Υποδομών , Μεταφορών και Δικτύων κου Μιχάλη Παπαδόπουλου, η συμβολή του οποίου υπήρξε πολύτιμη.

    Συγκεκριμένα, το έργο “CityMobil2” – Cities demonstrating cybernetic mobility (FP7, αριθμός συμβολαίου 314190) αποσκοπεί στην πιλοτική εφαρμογή διαδρομών με αυτόματα οχήματα χωρίς οδηγό σε καθορισμένα δρομολόγια.

    Τα Τρίκαλα διαγωνιστηκαν με άλλες 11 πόλεις ανά την Ευρώπη και καταφέραν να προκριθούν στις 5 τελικές πόλεις(Oristano –Italy,Vantaa-Finland,Trikala_Greece,Sophia Antipolis –France,San Sebastian –Spain) οι οποιες θα πραγματοποιήσουν εξάμηνες δοκιμές στο χώρο τους με αυτόματα οχήματα. Λόγω της δυσκολίας του έργου, η e-Trikala AE συνεργάζεται στενά και με τον έτερο Έλληνα επίσημο εταίρο, το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών. Μέχρι στιγμής έχει καθορισθεί η προτεινόμενη διαδρομή που θα ακολουθήσει δυνητικά ένα αυτόματο όχημα μαζικής μεταφοράς πολιτών, και μελετώνται οι διάφορες παράμετροι όπως αυτές ορίζονται από το consortium.

    Δείτε εδώ τα project που προηγήθηκαν του CityMobil στον τομέα των Αυτόματων Οχημάτων(κατεβάστε το αρχείο σε pdf)

    Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του City Mobil2

    “To πρόγραμμα  συγχρηματοδοτήθηκε από την ΕΕ, την Περιφέρεια Θεσσαλίας, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης”

    This project is co-funded by the European Commission DG CONNECT in FP7

    logo.fp7_ logo.eu_ 

    This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!